עו"ד בעז בן צור

שותף מייסד

עו"ד בעז בן צור נמנה על עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הליטיגציה, ומדורג באופן עקבי בצמרת הדירוגים המשפטיים המקצועיים.

התמחותו של עו"ד בן צור כוללת ייצוג גופים גדולים בתביעות מורכבות ורחבות היקף, וניהול תיקי ליטיגציה בכל תחומי המשפט. עו"ד בן צור מתמחה במשפט מסחרי, אזרחי, צווארון לבן, דיני ביטוח ומשפט מנהלי וכן בתביעות בעלות פרופיל ציבורי גבוה ובתיקים ביטחוניים מסווגים. התמחות מיוחדת של עו"ד בן צור היא ייצוג בוועדות חקירה. בין היתר, הופיע עו"ד בן צור בפני ועדת החקירה שהוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה (בייצוג שר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ); בועדת זיילר שחקרה את התנהלות המשטרה (בייצוג קציני משטרה בכירים) ועוד.

עו"ד בן צור רואה בתחום הליטיגציה תחום התמחות העומד בפני עצמו – "חוד החנית" של המקצוע – המתאפיין בנגיעה בכל ענפי המשפט. ה"אני מאמין" של עו"ד בן צור הוא, כי תחום הליטיגציה דורש מיומנות מיוחדת וכישורי טיעון מצוינים, לצד משפטנות צרופה, חדות מחשבה ויכולת ניהול תיק משפטי בזמן אמיתי, תוך הבנה עמוקה של המתרחש בזירת בית המשפט.

קשר רציף ובלתי-אמצעי עם הלקוח עומד ביסוד תפיסת העולם המקצועית של עו"ד בן צור. עו"ד בן צור מעורב בעשייה המשפטית האינטנסיבית במשרד, ומלווה, יחד עם צוות עורכי הדין המנוסה במשרדו, את לקוחות המשרד בכל שלבי הטיפול בתיק.